Palvelumme

Tapahtumamarkkinoinnilla tuloksiin

Tiedätkö, mitä asiakkaasi ajattelee sinusta ja tuotteestasi tai palvelustasi. Nopeiten saat vastauksen kysymällä sitä heiltä suoraan.  Kohtaaminen asiakkaan kanssa tuottaa huomattavasti enemmän tietoa kuin arvaatkaan. Voit nähdä asiakkaan ensireaktion tuotteeseesi, sen mitä hän siitä haluaa tietää ja esimerkiksi arvion siitä kuinka todennäköisesti hän voi olla asiakkaasi.

Tapahtumamarkkinointia voidaan käyttää sekä uusien että jo olemassaolevien tuotteiden tai palveluiden markkinoinnissa. Tapahtumat voivat vaihdella muutaman tunnin infoiskuista aina kuukausia kestäviin mainoskampanjoihin.

Tapahtumamarkkinointipalveluitamme ovat:

  • Promootio- ja myyntipaikkojen sekä jättiscreenien mainospaikkojen vuokraaminen Suomen suurimpiin yleisötapahtumiin. Yhdellä sopimuksella voit tavoittaa jopa 800 000 suomalaista. Kuvia tapahtumista löydät Galleria -sivustolta. Festivaaleihin liittyvistä palveluista kerrotaan tarkemmin Tapahtumat 2017 -sivulla.

  • Lähtökohtatilanteen arviointi

  • Kampanjan tavoitteiden ja keinojen läpikäynti toimeksiantajan kanssa

  • Kampanjan suunnittelu, budjetin laadinta ja toteutus

  • Tulosten mittaaminen ja jatkotoimenpiteistä päättäminen

  • Iloisia ja sosiaalisia promootiohenkilöitä, jotka saavat ihmiset kiinnostumaan ja kuulemaan lisää tuotteistanne ja palveluistanne

Screenvuokraus ja kuvauspalvelut tapahtumajärjestäjille

 

Festivaaleille, messuille ja yritystapahtumiin tarjoamme tapahtuman kuvauspalveluita. Lisäksi meiltä saat haluamasi kokoisen jättitaulun (led-screen), jolla voidaan esittää artistien esitykset, näytökset ja muuta livekuvaa tapahtumasta. Lisäksi näytöllä voidaan esittää yhteistyökumppaneiden mainoksia.

 

Kamerakalustoja on:

Sony HVR S270 DVCAM / HDV

Sony DSR 250 DVCAM

Panasonic HVX-200 DV / P2

Kaikki tyypit ovat käytössä mm. Yleisradiossa.

Mainospaikat festivaalien jättiscreeneille

 

Festivaalien jättiscreenit tarjoavat laajaa näkyvyyttä. Mainos näkyy kerrallaan noin kahdeksan sekuntia ja ne toistuvat 2-4 minuutin välein eli jopa satoja kertoja päivässä. Mainoksen toimittaminen on helppoa. Riittää, että lähetätte ne esim. .jpg -muodossa 16:9 -kuvasuhteessa ja kampanja on valmis alkamaan. Myös videoklippien esittäminen on mahdollista. Jättiscreenien ehdottomat edut ovat:

  • Isot screenit ovat näkyvillä paikoilla, herättävät huomiota ja kiinnostavat yleisöä.
  • Hyvällä tuulella oleva yleisö on valmiiksi positiivinen viestien vastaanottamiselle.
  • Mainosten toistuvuus vahvistaa muistijälkeä ja vaikutusta.
  • Loma-aikaan ihmisillä on aikaa tarttua tarjouksiin.
  • Samaa mainosta voidaan helposti ja edullisesti käyttää useissa tapahtumisssa

Asiakaskohtaamisia promootiopisteissä  (Huom! Promootiopisteitä myös ydinkeskustassa!)

 

Voit varata meiltä myös promootiopisteen esitejakelua, tuote-esittelyitä ja potentiaalisten uusien asiakkaiden tapaamista varten. Suoran asiakaskohtaamisen etuna voit nähdä asiakkaan ensireaktion tuotteeseesi ja kuulla mitä hän siitä haluaa tietää.  Promootiopisteen hinta riippuu sen koosta, sähköntarpeesta ja festivaalin yleisömäärästä. Promootiopisteet sijaitsevat pääsääntöisesti yleisöreittien varrella. Festivaalialueella paikkojen määrä on rajoitettu, joten sinne kannattaa varata paikka ajoissa. Festivaalialueen ulkopuolella olevat paikat tavoittavat  muitakin kuin festivaalikävijöitä eikä toiminta rajoitu festivaalin aukioloaikoihin. Kauttamme on saatavilla myös iloisia ja edustavia promootiohenkilöitä, jotka mielellään kohtaavat ihmisiä kertoakseen heille tuotteestasi.

Kumppanuussopimukset

 

Ryhtymällä festivaalin viralliseksi yhteistyökumppaniksi, räätälöimme tapahtumaa osaltaan teidän näköiseksenne. Saatte näkyvyyttä festivaalin mainonnassa jo ennen varsinaista tapahtumaa. Esimerkiksi VIP-alueen voimme nimetä tuotteen tai yrityksen mukaan. Tämä sopii vaikkapa silloin, kun haette huomioarvoa tietyn kohderyhmän keskuudessa. Voimme räätälöidä teille edellä mainituista myös yhteispaketin. Lisätietoa tapahtumistamme, niiden kävijämääristä ja ikäjakaumasta on ohessa. Hinnat vaihtelevat eri festivaalien välillä, koska niissä on eri järjestäjätahot.